بسم تعالی
RESPINA

LIFE

افتتاحیه

با عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت بازدیدکنندگان محترم.

امروز پنج شنبه/اول اردیبهشت ماه/1390اولین روز  کار این وبلاگ می باشد.

امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من داشته باشید.

این وبلاگ صرفا یک دنیای مجازی بای اینجانب می باشد.

من در دنیای مجازی خود اشعار,نثر ها,داستان های کوتاه, و

گاهی شعرها و داستان های خودم را درج می کنم.

امیدوارم جالب و خواندنی باشن.

و در آخر متشکر م شوم که خواننده نظرات خوب شما باشم.

با تشکر

مدیریت وبلاگ:ارکیده



نظرات شما عزیزان:

goddess
ساعت23:16---8 تير 1391
سلام
ممنون از حضورت
وبتون پرفکته
موفق باشید


اناهيد
ساعت2:57---16 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه


http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277


به منم سر بزن نظر هم یادت نره
به وبلاگ من سر زدي روي تبليغ ها كليك كني متشكر ميشم اونا رو ببين زيبا هستن با قيمت هاي طبقه بندي شده و مناسب


خروس
ساعت19:46---17 تير 1390
اگه ميخواي از وبلاگت پول دربياري بيا ثبت نام كن.

پسر خاموش
ساعت16:52---9 ارديبهشت 1390
سلام. من یه وبلاگ ساختم که هرکس میتونه بیاد اونجا و حرف دلشو خیلی راحت بگه. هرچی که توی دلشه. شما هم به وبلاگم سر بزن و اگه توی دلت چیزی داشتی بگو. همه ی حرفا به نام خود نویسنده به عنوان یه پست ثبت میشه. عنوان مطلبم خودت انتخاب کن. ممنون
آدرس وبلاگم : atashekhis.loxblog.com


Djsina
ساعت14:27---1 ارديبهشت 1390
LOVE YOU MOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 ارديبهشت 1398برچسب:افتتاحیه,,ساعت 14:9 توسط ORCIDEH| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ